20 April 2024
Menu

Εκπαιδευτική παρέμβαση μέσα από το ψηφιακό παιχνίδι Go Recycle σε μαθητές με αυτισμό

Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παραθέσει τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε το ακαδ. έτος 2011-12 σε σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε μαθητές με αυτισμό, και αφορούσε σε εκπαιδευτική παρέμβαση μέσω ψηφιακού παιχνιδιού. Η ανάλυση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εκπαιδευτικής παρέμβασης ενίσχυσε τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη βιβλιογραφική έρευνα που προηγήθηκε, όσον αφορά στη σχέση παιδιού και παιχνιδιού, στη μαθησιακή συνεισφορά της ενασχόλησης με το ψηφιακό παιχνίδι και στη σύνδεση των παραπάνω σε ομάδες παιδιών με ιδιαιτερότητες (κινητικά προβλήματα, ψυχοκινητικές ιδιαιτερότητες, νοητική υστέρηση), καθώς και στην πολύ ιδιαίτερη ομάδα των παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού (σε διάφορα στάδια νοητικής εξέλιξης).